sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Roller haaveilua..

Olin kaksi yötä kotilomilla. Käytiin keski-suomessa porukoiden luona nukkumassa yks yö, ja toinen yö sitten ihan vaan kotosalla. :) Oli tosi kivaa, ja meni koko loma tosi hyvin. :)
Viestittelin yhen kaverin kanssa, ja se sai hirveen Roller Derby innostuksen syttymään!
Oon nyt pari päivää kyntäny kaikkia mahollisia derby blogeja läpi ja youtubesta kahtellu videoita aiheeseen liittyen! Otin jopa yhteyttä yhteen aloittelevaan derby ryhmään! :D
Pitäis ruveta ostamaan luistimia ja varusteita että pääsis kokeilemaan. Ja vaikka innostus loppuisikin lyhyeen, varusteet saa varmasti hyvin myytyä eteenpäin.

Oon päättäny aloittaa kunnon kohotuksen jo eteenpäin etten ihan heti kuole sitten kun ekan kerran pääsee luistimilla yrtittämään pystyssä pysymistä.
Ajattelin aloittaa ihan pienistä teoista, kuten rappujen noususta ja pienistä kävelylenkeistä.
Peruskunto mulla on ihan ok, tai no sanotaan että ei ihan paska. Mutta kestävyyttä tarvitaan paaaaaaaljon lisää!!
Tänään oon noussu kolmanteen kerrokseen jo kolme kertaa ja kävin noin puolen tunnin reippaan kävelylenkin heittämässä. YKSIN?! mitä hittoa, en oo ikinä tykänny kävellä yksin, mutta nyt tuli kyl ihan hyvä fiilis ku sai hien irtoamaan. :)

Tästä se lähtee! Uaaaa! :)


Ei kommentteja: