tiistai 25. kesäkuuta 2013

Ekojen reenien jälkeiset tunnelmat

Rankkaa oli! Mutta pirun hauskaa! Kunto loppu kesken ja oksetti, mutta pistän sen nyt vähän tän flunssan piikkiin. Nyt ruvettava urakalla reenaamaan reisiä ja kestävyyttä!
Oli outoa ku jotenkin oon tottunu olemaan aina hyvä. :D Tai siis en tee asioita joissa en oo hyvä. Tai oikeastaan yleensä luovutan hyvissä ajoin jos olen huono. :D Nyt sain tuntea että olin oikeestaan aika paska. :D Tai en niinkään paska, vaan huonokuntoinen. Hävetti ihan perkeleesti, ku muut laihat ja nätit tytöt puski menemään minkä kerkes ja minä lylleröinen istuin sivussa penkillä ja pyyhin hikeä...  No en nyt koko aikaa kuiteskaan, mutta lopussa jouduin vähän luovuttamaan..

Tätä odotellessa...


Harjoiteltiin aluks ihan pysähtymistä ja hidastamista ja sit reenailtiin yhellä jalalla luisumista, polviliukuja, ylösnousemista ilman käsiä, oikeaa asentoa... ainaski. :D Sit lopuks oltiin haarahippaa. :D Se ois ollu tosi hauskaa, mut olin tossa vaiheessa jo melko kuollu ni eihän siitä mitään meinannu tulla..

Nyt lähen kaverin luo kahvakuula reeneihin, että saan tän helvetinmoisen kivun pois reisistä! Moro!

Ei kommentteja: