sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Leppoisaa pääsiäistä! :)

Täällä ollaan rauhallisissa merkeissä vietetty pyhiä.
Perjantaina olin aamuvuorossa töissä. Lähdettiin heti töiden jälkeen ajelemaan Kalajoelle kaupoille. Kun tultiin kotiin olikin jo kaksi kaveria pihassa odottelemassa. :) Juotiin kahvit ja sovittiin illan istujaisista meillä. Tytöt lähti kotiin laittautumaan ja me lämmitettiin Ukon ja Camon kanssa sauna!:)
Illalla jatkettiin sitten juoruilua ja otettiin muutamat huurteiset! :)
 Ilta jatkui sitten vielä tuonne paikalliseen pikku baariin.


Eilen oltiinkin sit ukon kanssa väsynyttä porukkaa ja jäi sitten kokot ja kaikki näkemättä.. Eipä tuo mitään..

Tänään piti yrittää nukkua myöhään ku meen yövuoroon, mutta eipä tuo väsyttäny. Yheksän aikoihin jo hereillä... Käytiin Camon kanssa jo ulkona riehumassa ja nyt juon kahvia ja katon Rachael Ray show'ta. :D Oon koukuttanu ihteni siihen... :S

Mutta tämmöstä tänne, saatan jatkaa illalla tai yöllä vielä jotain! :)

Hupsis, jäipä sitten julkaisematta tää. :D No nyt oon sit vähän siivoillu tässä ja tein jopa ruokaa! Nyt syömään ja nukkumaan! :)

Eihän mun kirjotukset voi loppua ilman yhtäkään eläinkuvaa! :D Tässä keski-suomen reissulta minun Herra Tiuku Lapanen. <3

Ei kommentteja: